donderdag 7 maart 2013



40 vrije stage uren, Jeugdtheater de Krakeling

Bij jeugdtheater de krakeling heb ik 4 uurtjes stage gelopen, ik begon om 2 uur en was 6 uur klaar. Ik kreeg eert even een korte rondleiding en er werd verteld wat ik allemaal mocht gaan doen.  Ik moest helpen bij een voorstelling van peterpan. Voordat de voorstelling was begonnen moest ik helpen bij de bar, drankjes halen mensen helpen en afwassen. De voorstelling ging beginnen en ik stond bij de deur alles kaartjes van de mensen te schuren toen iedereen naar binnen was ben ik heel zachtjes naar binnen gegaan en mocht ik achter in de zaal zitten en kijken naar de voorstelling. Ik vond het een hele leuken voorstelling zeker voor kinderen! Zelfs ik vond hem leuk. Na de voorstelling moest ik helpen met een activiteit die de kinderen konden doen. Het was een groenen achtergrond met een groen blok er op en de kinderen konden er op gaan liggen. Wat de kinderen deden werd gefilmd en op de muur geprojecteerd, zo leek het net of ze aan het vliegen waren. Na dat elk kind 100 keer was geweest en het rustiger werd was het vliegen afgelopen. Daarna ben ik nog gaan helpen met de bar nog wat opgeruimd en snoepzakjes gemaakt. 

Ze waren erg tevreden over me en vonden dat ik het goed en leuk deed allemaal! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten