donderdag 7 maart 2013



40 vrije stage uren feest commissie HotNetWorkz.

Ik heb 13 uur stage gelopen bij de feest commissie op me werk, de feest commissie organiseert leuke uitstapjes en activiteiten voor de werknemer van Hotnetworkz. Ik heb me eigen activiteit georganiseerd. Na een lange vergadering en veel brain stormen kwam ik op het idee om iets te organiseren allen voor de promotors, captains en PM van Veronica magazine. Het concept was eigenlijk om alle nieuwe promotors meer te betreken bij de mensen die er al langwerken. Ook om alle captains weer samen te brengen, Want als je captain bent zie je je oude collega’s waar je vroeger mee werkten bijna niet omdat je altijd een ‘’baas’’ van een promotor team moet zijn. Maar het idee moest ook werkelijkheid worden!  De feest commissie heeft bijna alles aan mij overgelaten. Ik was niet zeker of ik het allemaal allen kon dus vroeg of me alles beste collegaatje me wou helpen. We kregen een aangewezen datum en een budget voor de snacks etc. Uiteindelijk kwamen we op het idee om een film/borrel avond te organiseren. Ik moest duidelijk het idee presenteren aan de feestcommissie want het moest natuurlijk wel SMART zijn. Maar er moesten natuurlijk ook mensen komen. Na iedereen een leuk smsje en nog vrolijk opgebeld te hebben hadden we bijna iedereen van Veronica die kon komen. 

Op de dag zelf 21 februari,

De film/borrel avond begon om 8 uur, ik was al 3 uur eerder aanwezig. In die 3 uur moest ik er voor zorgen dat alles klaarstond, alle snacks/drankjes aanwezig waren en dat er genoeg films waren waar keuzen uit kon gemaakt worden. Het was een schik voor mij en me collegaatje toen we de bank wegschoven.. wat daar allemaal niet onderlag?!  Veder toen alles klaargezet was moesten we wachten tot iedereen er was. De laatste puntjes op de i. Ik had er alle vertrouwen in.

Toen we de film wouden aanzetten kwamen we er dus achter dat de wii geen DVD’s kon afspelen.. lekker geregeld.. na 5 minuten stressen was m’n baas zo lief om even snel zn laptop thuis te gaan halen en dat we die konden aansluiten op de tv. In die tussentijd hebben we maar twister uit de kast gepakt en en zijn we met z’n alle spelletjes gaan spelen, wat super gezellig was! Toen me baas terug was met z’n laptop konden we eindelijk film gaan kijken. De avond was zo voorbij en voor dat we het wiste was het alweer tijd om op te ruimen en alles terug op zn plaats te zetten.

Het was zeker een gezellige avond! en ik heb veel van deze stage geleerd. Veel dingen had ik al op school geleerd en gelukkig was het niet heel moeilijk, allen voor volgende keer altijd alles controleren..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten